Saturday 2 October 2010

2 d'Octobre 1811

Dialogue entre Jeanneton et Nainai, des Paraisses de Ste.-Marie et St.-Ouen, le 2 Octobre 1811

JEANNETON.
Et ben, ma pouore couzine, ou v'nez donc d'vos promnai?

NAINAI.
Vez guia, ma chiéze êfant, j'vains d'la Graive de Lai.
Quand dgem sie veue su l'Nor, et qu'tout a tai fini,
J'm'en siez allée vaie tout chen qu'nou zia bâti.
Oh grand doux! s'tu vivais comme ch'la est ben grais:
Vraiment, nou zy mangegeait gusque sus les pianchais.

JEANNETON.
P'tête ben, mais quêque tuas fait sus l'Nord ta matinée,
Et pis à chez Bairrex toute téne arlevée.

NAINAI.
Grand doux! ma pouore êfant, je gnai fait aucun ma!
Et guenne tais pas toute seule - vot'e belle seu étai là.

(...)

JEANNETON.
Vaize guia, j'la r'connais ben, chais Me. Ph'lip La Perrelle
Oh grand doux, quaiche chonna, une maison faite de téle.

NAINAI.
Et ben, nan v'la d'un autre! j'conte que tués vescasiée.
Tu t'moquais autant d'mé, et faisais une rizelée,
A cause de ma mêprinse, mais la quiène est benpiêze:
Là, g'nen mentizai pon, mais j'en sie don ben fièze.

JEANNETON.
A ch'teu que j'man r'souvains, chê t'une tente, m' n'êfant
Gu'en ai tant veu aut'efais, quand guallion vais chez cams
......Appréche don, ma Nainai, véten par ichin bas:
Et occouoze, oprès tout, i'n nouos mangegeons pas.

(...)

No comments: