Saturday 1 January 2011

1970: La Nouvelle Année

George d'La Forge souhaitit eune bouonne année en 1970:
Nouos r'véchîn au c'menchement d'eune autre année, et d'vant êcrithe autcheune aut' chose j'm'en vais vouos souhaiter - à vous, ès lecteurs dé vouot' supèrbe gâzette, et à touos m's anmîns en Jèrri et ès cheins tchi sont à l'êtrangi et tchi m'ont fait l'honneu d'liéthe mes lettres - eune raide bouanne année pour mil neu chent septante.

(...)

I' faut enfîn qué j'pense qué tout est pour lé mus et l'amendement d'l'Île, et j'souhaite bouanne santé et bouanne chance à tous dans la nouvelle année. J'espéthe qué l's anciens qu'j'allais vaie à La Maîson St. Marcou l'êté passé - La Tante Vîne, les danmes Boutilyi (nées J'valyi et Maugi respectivement), et Madanme John Malzard - es'sont acouo souôriantes quand j'arrivethai en Jèrri l'êté tchi veint, et j'dév'thions tous r'mèrcier L'Bouan Dgieu pour la Méthe-Supérieure, la soeu Marie-Gabrielle et toutes les bouannes réligieuses tchi sont dévouées à San sèrvice et au sèrvice des anciens sus la tèrre en mème temps. Et j'souhaite eune bouanne saison ès fèrmièrs tchi travâllent si dû pour si p'tit!

George d'La Forge

No comments: