Friday 20 December 2013

1953: Un Bouon Nouë (1)

Un Bouon Nouë

Saint Hélyi Jèrri Fête dé Noué 2013 46Moussieu l'Editeu,

Mardi au sé, la Merrienne me d'mandit tchèsque j'allais êcrithe pour Les Chroniques chutte semaine.

"Eh bein," j'l'y dit, "je n'sais pas trop, mais y n'faut pas oublié qu'ch'est Nouë, et j'm'en vais qu'menchi par faithe nos compliements à Moussieu de Laquaine et l'y souhaité un bouon Nouë."

"Vèthe, sans doute," ou dit, "et y'en a d'autres étout tch'y n'faut pas oublié. Par exemplye, y'a touos les membres de notre famillye. Il est vrai qu'y'en a parmi yeaux tch'y m'ont fait mârri pûs d'eune fais dans l'couothant d'l'année, mais à la saison tch'il est y faut oublié chonna."

"Sans doute," je l'y dit, "mais y fait ma, quand même d'avé à souhaité un bouon Nouë à chu fripon d'Laiesse, tch'y vendit chutte vaque tchi donnait au tout pûs siez quartes de lait par jour. Etout y'a L'Bram, le pendloque, tch'y m'dait ocquo pour les chent câsses de s'menche que j'y'avais vendu y'a deux ans. Mais, enfîn, y faut les mettre avec le restant, et p't'être que l'année tchi veint j'éthais une chance de la jouë de tchique manièthe. Et tandis qu'j'y sommes, Merrienne, je fthons aussi bein de souhaité un bouon Nouë ès membres d's'Etats."

(à siéthe)
Ph'lip
Les Chroniques de Jersey 26/12/1953

No comments: