Monday 31 August 2015

Laelius au Rimeux du Câté (3)

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Messire Robèrt Pipon Mathet (Laelius):

Here's today's text by our author of the month, Sir Robert Pipon Marett (Laelius):

(siette et fîn)
Mais chu titre d'Anacréon
En vérité ne m' convent pon,
Oh! si j'avais le rai' talent
De l'auteur de Seul et Content,
La vive imagination
Qui créa La Nency Pinson,
Si j' possédais l'èsprit comique,
L'humeur enjouée et satirique,
La guai'té si divertissante,
Qui brill'nt dans l'portrait de Ma Tante,
Alors je pouorrais l'ver la tête,
Et r'clamer le biau nom de poète.-
Mais j'n' ai pas de tell' prétention,
Mon humble Mus' ne r'ssemble pon,
A chell's qui, plienn's d'un' verve fière,
Dédaign'nt de marchi sus la terre,
Et comm' l'alouett', dévers les cieux
Se lanchant d'un vol audacieux,
Vont, en s'él'vant de pus en pus,
Se perdre en chantant dans les nues.
Ch'est un' modeste criature,
Qui s'lasse en l'heure et n'est pon dure,
Qui rar'ment tente un hardi vol,
Par chouaix voltigeant près du sol,
Sachant que s'oulle en faisait trop
On finirait par s'casser l'co.
Là s'n amus'ment est de r'marqui
Les faits qui s'pass'nt autour de lyi,
Les moeurs et les capric's du monde,
Les ridicul's dont il abonde,
Ses follies et ses sott's faichons,
Et pis oulle en fait des chansons;
Mais sans malice ou dessein d'nière,
San grand objet est pustôt d'pliaire:
Et quand ou peut fair' rir' les gens,
Et l's aidji à passer leux temps
Quand l'démon d' l'ennyi les tormente,
Chest tout ch'qu'ou cherche, - oule est contente.

Quaiqu' j' aie trop allouogni chutt' lettre.
Je n' peux et ne veux pas omettre,
Avant d' fini, de vos r'mercier
D'être si poli que d' m'inviter
D'aller vos vais à Guernézi,
Si par hasard j'y mets le pi'.
Permettez-mai, de man côté,
D'ajouter que je s'rai charmé
S'ou visitez jamais Jéri,
De vos r'chever et de bargouaichi
Ov vous sus toutes sortes d'sujets,
Sans oublier nos viers patouais,
Au pliaisi donc, Amin Rimeux,
En attendant séyiz heureux.

No comments: